Skal vi kontakte dig? Vi vil altid gerne snakke med dig!
Ring 719 99 719

Byroco ligner på inden måde nogle af de andre online marketing eller digitale designbureauer, du ellers kender. For både vores tilgang til samarbejdet og den måde, vi udfører de projekter, vi arbejder sammen med jer om, er helt anderledes og meget mere fleksibel end hos alle andre digitale bureauer herhjemme. Populært sagt kan du få det med os, som du vil have det – og det mener vi helt bogstaveligt.

For som digitalt bureau er vi f.eks. ikke afhængig af, at skulle møde ind et fast sted hver eneste dag. Så har du brug for, at vi kommer ud og arbejder hos jer i jeres virksomhed, er det så absolut noget, vi er friske på. Det eneste vi har brug for, er et sted, vi kan sidde og arbejde. Computer og andet udstyr har vi selv med.

Vi går efter en langsigtet relation

Fleksibiliteten starter allerede fra den første kontakt. Vi kan komme ud til jer, I kan komme til os eller vi kan tage et indledende møde over Skype eller telefonen. Det vigtigste for os er samtalen og at få forståelse af, hvad vi kan gøre for jeres forretning og hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres forretningsmål med den opgave, vi skal løse for jer.

Vi går efter – og får oftest også – en langsigtet relation til vores kunder. Det betyder alt for vores kendskabsgrad til jeres virksomhed, den måde vi samarbejder på og den måde vi fakturerer på. Alt er fleksibelt og kan tilpasses lige præcist jeres behov.

For hovedparten af vores kunder er vi den eller de ekstra medarbejdere, de tager fat i, når der er behov for kompetencer inden for design, SEO, content marketing og hvad vi nu ellers kan byde ind med – og da vi oftest allerede kender jer i forvejen og har kendt jer længe, behøver I ikke bruge en masse krudt på at sætte os ind i problemstillinger og skrive lange, detaljerede opgaveformuleringer, som hvis I tog fat i et nyt bureau hver gang.

seo

Fleksible pakkeløsninger gør det lettere at fordele udgifterne

Faktureringsmæssigt tilbyder vi også flere forskellige muligheder lige fra projektbaseret afregning over klippekortsordninger og til faste abonnementer, hvor vi arbejder et bestemt antal timer for jer hver måned. Abonnementet er også fleksibelt, så nogle måneder bliver det til lidt færre timer og andre lidt flere timer.

Det vigtigste for både os og jer er, at det gennemsnitlige timeantal svarer til den pris, I betaler i abonnement. På den måde kan I fordele udgifterne til online marketing og design over tid og der er aldrig nogle timer, der går til spilde, fordi I ikke havde nok arbejde til os en måned.

Vi tilpasser os kunderne

Uanset om vi arbejder projektbaseret eller efter en mere fast aftale, er det vigtigste for os, at I får den løsning, der passer til jeres behov på den måde, der passer bedst til jeres måde at arbejde på. Ved at vi kan tilpasse os kundernes behov på en hver tænkelig måde, får du den bedste samarbejdspartner til opgaven.

Hvordan vi skruer det sammen, afhænger helt af jer. For vi starter altid med at lytte til kundens behov. Derefter spørger vi ind og finder ud af, hvordan vi kan tilbyde jer den løsning, der giver jer størst værdi både nu og på sigt. Vi tror ikke på hurtige, smart-i-en-fart løsninger, hvor problemerne pludselig tårner sig op, når først bureauet er betalt og videre til næste kunde.

Skal vi tilpasse os jer?

Kunne du tænke dig at få en byroco-oplevelse med jeres næste projekt, eller er I i markedet efter en fast samarbejdspartner inden for digitalt design, søgemaskineoptimering eller content marketing, så giv os et kald, send os en mail eller udfyld formularen her på siden.

Så tager vi fat i jer og finder frem til, hvordan vi bedst kan tilpasse os til netop jeres behov. Forvent en åben og ærlig snak om tingene. Den første snak bliver næsten en form for date, for vi har planer om, at vi skal arbejde sammen i lang tid fremover.